Alla inlägg den 8 februari 2012

Av sombarajag - 8 februari 2012 19:07

I går när jag fick barnen blev allt bra i mig. Känner mig så tillfreds när jag har dom.

I dag var vi iväg och åkte skridskor. De var jätte duktiga så kul. Själv försöker jag lära mig att åka på ett ben trots min 36 år. Det går bra. Nästa vecka ska vi öva mer då det är min barnvecka.

Börja sakta men säket släppa oron som känns när jag tänker på X.

Diskutera hela tiden med mig själv hur jag ska lägga upp kommande samtal med honnom.

Men vist mitt hjärta verker trots att jag vet att det inte skulle funka.

Fösöker trösta hjärtat med glädjen att få uppmärksamhet av andra, Så vem vet kanske en date i helg för att ha något kul att se framemot.

Avskyr denna staden när jag är utan barnen.

Försöker fräsha till mig mer.

Undvika sigg och för mycket kaffe.

Äta mer så jag orka träna och komma iform igen.

OLJA OLJA OLJA nu när vinten är som den är både innuti och utanpå.

Bara vandlig Mat olja av raps än så länge men duger bra.

Kolla in min status nu på HP sidan se om någon hört av sig nu sedan blir det TV och sängen.

Nattis jag är vacker rolig och bäst

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag 36år,mamma singel,i livskris. Här inne för att skriva av mig om mitt liv och tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards