Alla inlägg under januari 2012

Av sombarajag - 31 januari 2012 19:56

Haft en dag på jobbet, gått bra och det gör mig glad.

Ska gå upp till 15 timmar nästa vecka och det känns könt.


Bokat heling som jag ska gå på i morgon och det ska bli spännande och det ser jag framemot.


Berättat för en go vän om vad som har hänt mellan mig och x grät som en gris.


Suttit och mailat lite på Happypancake det gör mig glad.


Nu lite tv sedan sova.

Nattis

Av sombarajag - 30 januari 2012 21:56

Ja nu har jag ring X. Som givet vist tog bort mig.

Men men nu gör jag inget mer.

Han kan inte skylla på mig något mer att jag inte hört av mig.

Känns könt, samtidigt som jag tycker det är dåligt att han ej kan stå upp och avsluta det hela.

Tyvärr klappade mitt hjärta som bara den.

Men får väll säga som min teraput.

Kroppen mins hur det kändes.

Så det är väll kännslor som inte finns kvar.

Och det låter ju underbart.

AVSLUTAT.



Jag har i dag avslutat med mina teraput samtal.

Känns so jag är på väg könt.

Nu ska jag satsa så jag kommer igång med jobbet.

Ta det lungt och vänta in våren.

Nattis.

Av sombarajag - 30 januari 2012 14:24

Just nu har jag kännslan av ratad. Vist vet jag att det ej är så men fantasin flyger snabbt iväg med mig. Fick för ett tagsen ett,

-vist kan vi fixa det ett, extra uthus.

Ringde nu men det blev, 

-jag tror inte det håler på att avsluta firman.

Denna ägaren är även vän med X, som inte ringt.  Känner mig utnytjat.

Men vist jag sa aldrig ifrån trodde det skulle leda till mer.

Ska gå ut ta en sigg och tänka allt så röröigt.


Vet i allafall at jag är en go lyssnare och jag är en go vän och det stärker en.

Tjej snack är bäst.

Av sombarajag - 29 januari 2012 21:19

Japp

jag smsade med skakiga händer. Varför har han sådan påverkan på mig????

Fick svar. Messade till baka men det messet blev tokit och jag ångrade det.

Fasen varför bli allt fel jag gör till honnom???


Så nu har jag hört av mig en sista gång.

Raderat hans nummer, så nu får han höra av sig.  


Har faktiskt haft fria stunder från honnom i dag och det känns så könt.


Annars har dagen varit den först på evigheter som jag haft helt oplanerad

utan att få ångest och drivas till destresst..

Så lillen och jag var ute i kyla fika och promenixade lite hit och dit.

Lysnat på go musik och bara latat mig.


Hopas träffa en vän i morgon och prata av mig lite.


Nattis.

Av sombarajag - 29 januari 2012 09:53

Jah ha sista dan på denna vecka. Denna veckan har varikt både insiktsfull och fått lite gjort som jag inte orkat att ta tag i innan.

Jag är nöjd.


Trots att jag känns mig utnytjad av en så kallade KK och vän relation. Så kommer jag endå skicka ett sms och vis att jag bryr mig.

Just här är det som är fel på mig. Att bry mig och vilja hjälpa människor som inte tackar för det.

Men det är sådan jag är. Atingen får jag sluta med dett men då faller ju en sida bort av mig.

Eller så fortsätter jag och såra mig själv genom att inte få samma tillbaka.

Men vist har jagsjälv tillfällen då jag untnytjat andra medvetet eller omedvetet.


Men vad jag verkligen vill är att ha en som jag älskar och älskar mig. Trött på alla simpla förhållande i mellan.


Nix dax att leva dagen som ligger helt utan planer farmför mig och lille man. Första gången på länge.

SPÄNNANDE

Av sombarajag - 27 januari 2012 17:59

Nu är det vår............ja kanske inte på riktigt men det känns så i mig.

Varge dag som går och jag släpper på dumma dåliga tankar är ju alltid bra.

Med dåliga tankar menar jag en hel del min så kallade rellation.

Med annat dåligt så håller jag på att stärka mig på jobbet.

Jag jobbar ju som operationsjuksköterska och jobbet är fullt av stress och ansvar.

Detta puss lite till fick mig rakt ner i en djup depresion i oktober.

Så nu arbetsträna jag 7 timmar i veckan. Så om jag gör något på jobbet som ger mig ångest känns det inte bra.

Men i dag fixade jag den preoperativa handtvätten med bara lite mini ångest och det är jag så glad för.

Man vill ju komma vidare och jag känner att jag är på väg.

Så i dag ler jag.

I kväll blir det mys med lillemannen tecknat och popcorn.

Och en go vuxenfilm hoppas jag Midnatt i paris (nägon som sett den?) om jag orka hålla mig uppe.

Nix dag att lämna för lite kvällsmat.

Go fredag på er alla.


Av sombarajag - 26 januari 2012 14:43

Jag har borrat och skruvat upp nya gardiner och gardinstänger. Det fick mig att tänka till.

Enda sedan jag träffat H har han gjort mig osäker och jag har blivit bitter och elak.

Innan var jag aldrig sådan. Jag till och med började ifrågasätta mina egna barn.

Svagt mycket svagt. Men nu vet jag att han är inget, inget som jag behöver lägga tid, tankar och energi på.

Nu ska skippa han även om hjärtat fortfarande känner lite.

Så vet jag och är säker på att jag är värld så mycket mer.

Jag har bestämt mig jag ska bli lycklig. Vägen dit är att bli stark i mig själv.

Kram på lilla mig nu är det dags att hämta min prins. Glad  

Av sombarajag - 26 januari 2012 10:47

Ja det är så jag känner det. Ledsen arg besviken och sårad.

Vist vi var ju aldrig tillsammans. Träffades för att vi trivdes tillsammans (trodde jag lurad).

Ca 9 månader. Men Men.................Vist var det jag som hörde av mig mest. Igentligen ingen bra rellation.

Fick mig att må dåligt och svårt att veta vad som vara sant och inte.

Jag gav men fick så lite tillbaka.

Men jag blev riktigt kär. Sådär så det gör ont i hela bröstet och man kan inte andas.

Jag har hjälp honnom och stöttat han i sin flytt till ny stad.

Och nu har han flyttat och inte hört av sig. Troligtvis träffar han nu en tjej som ser såååååå

himla bra ut, att en annan trots att jag vet att jag är ok kan gå och grävanersig i närmsta sop hög.

Hon verkar tyvärr så där himla go ut också så, och man kan inte glädjasig över att han hittan en Häxa.

Jag har redan från början kännt att jag måste akta mig för honnom.

Inte för att han inte är snäll. Utan hans atityd och tidigare rellationer till kvinnor.

Han var riktigt förtjust i mig ett tag men då var jag för rädd. När jag våga släppa var det alldeles för sent.

Så ärligt har vi aldrig legat riktigt i fas med varandra.

Just nu fundera jag, till och av om jag ska höra av mig eller inte.

Han vet ju ej vad jag känner och vore så skönt att tala ut även om det inte leder någon vart.

Samtidigt vet jag inte om han är värd det. Vill inte ge honnom några måbra poäng.

Vore ärligare om han ringde sa som det va. Eller hur han nu upplever det hela.

Ja ja ska se om jag få tag i min ända vän i stan vore så könt att bara träffa någon.

Slippa vara själv..............ledsen.


Presentation


Jag 36år,mamma singel,i livskris. Här inne för att skriva av mig om mitt liv och tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards