Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Rubrik saknas

Av sombarajag - 9 februari 2012 13:55

Ja ha...... det går upp och ner att släppa X men det går bättre och bättre.

I går skrev vi lite på fb men inget allvarligt.

Kändes bra vill ju endå vara vän.

Men vet att det kanske inte funkar i framtiden.

Ja ja man få ta en dag i taget.

I kväll blir det förhoppningsvis lite träning ska bli könt.

Packa för resa till Halmstad ska bli så skönt.

Hoppas jag första gången på länge jag är kluven inför resan.

Dyrt med bensin, kalt men vet ej hur jag mår om jag är här.

Och en date på gång inte för jag tror det blir något men alltid kul att träffa nytt folk..

lite oro i magen men hoppas det går över.

Pust

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sombarajag - 21 februari 2012 21:25

har skrivit till en kille på mp ett tag. Hans brev gör mig glad och han ser framemot mina brev med. De gör mig glad och jag känner mig glad av dom. Ska träffas nu på fredag Så nervös men vill inte ha allt förhöga förväntningar. Det är ju då...

Av sombarajag - 14 februari 2012 20:52


Japp då har denna dagen gott. Jag har fått liks från fb Lika väl från mp så det blev en bra dag. Mys med barnen. Och väldigt trött så lite oljebad nu så blir nog allt ok,   ...

Av sombarajag - 13 februari 2012 21:30

Haft en toppen helg i Halmstad. Träffat min kära kusin och hennes familj. Så mys. Sedan en date som jag redan viste innan var han inte min typ men det är alltid kul att träffa nya människor. Kvällen avrundades med en bubrunda med Malin Ojj vilk...

Av sombarajag - 12 februari 2012 11:46

Ledsen. Känns som jag fått en spegelbild i ansiktet. Ser på mig som utnyttjad. Kolla in vad hon är billig. Men nej jag är ju inte det. Jag var kär och trodde i min enfald att jag skulle få han. Men vad såg han en gratis tjej att sätta på....

Av sombarajag - 8 februari 2012 19:07

I går när jag fick barnen blev allt bra i mig. Känner mig så tillfreds när jag har dom. I dag var vi iväg och åkte skridskor. De var jätte duktiga så kul. Själv försöker jag lära mig att åka på ett ben trots min 36 år. Det går bra. Nästa vecka ska ...

Presentation


Jag 36år,mamma singel,i livskris. Här inne för att skriva av mig om mitt liv och tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards