Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Söndag

Av sombarajag - 29 januari 2012 09:53

Jah ha sista dan på denna vecka. Denna veckan har varikt både insiktsfull och fått lite gjort som jag inte orkat att ta tag i innan.

Jag är nöjd.


Trots att jag känns mig utnytjad av en så kallade KK och vän relation. Så kommer jag endå skicka ett sms och vis att jag bryr mig.

Just här är det som är fel på mig. Att bry mig och vilja hjälpa människor som inte tackar för det.

Men det är sådan jag är. Atingen får jag sluta med dett men då faller ju en sida bort av mig.

Eller så fortsätter jag och såra mig själv genom att inte få samma tillbaka.

Men vist har jagsjälv tillfällen då jag untnytjat andra medvetet eller omedvetet.


Men vad jag verkligen vill är att ha en som jag älskar och älskar mig. Trött på alla simpla förhållande i mellan.


Nix dax att leva dagen som ligger helt utan planer farmför mig och lille man. Första gången på länge.

SPÄNNANDE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sombarajag - 21 februari 2012 21:25

har skrivit till en kille på mp ett tag. Hans brev gör mig glad och han ser framemot mina brev med. De gör mig glad och jag känner mig glad av dom. Ska träffas nu på fredag Så nervös men vill inte ha allt förhöga förväntningar. Det är ju då...

Av sombarajag - 14 februari 2012 20:52


Japp då har denna dagen gott. Jag har fått liks från fb Lika väl från mp så det blev en bra dag. Mys med barnen. Och väldigt trött så lite oljebad nu så blir nog allt ok,   ...

Av sombarajag - 13 februari 2012 21:30

Haft en toppen helg i Halmstad. Träffat min kära kusin och hennes familj. Så mys. Sedan en date som jag redan viste innan var han inte min typ men det är alltid kul att träffa nya människor. Kvällen avrundades med en bubrunda med Malin Ojj vilk...

Av sombarajag - 12 februari 2012 11:46

Ledsen. Känns som jag fått en spegelbild i ansiktet. Ser på mig som utnyttjad. Kolla in vad hon är billig. Men nej jag är ju inte det. Jag var kär och trodde i min enfald att jag skulle få han. Men vad såg han en gratis tjej att sätta på....

Av sombarajag - 9 februari 2012 13:55

Ja ha...... det går upp och ner att släppa X men det går bättre och bättre. I går skrev vi lite på fb men inget allvarligt. Kändes bra vill ju endå vara vän. Men vet att det kanske inte funkar i framtiden. Ja ja man få ta en dag i taget. I ...

Presentation


Jag 36år,mamma singel,i livskris. Här inne för att skriva av mig om mitt liv och tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards